وبلاگ فرهاد مرتضی پور

Farhad Mortezapour's Blog

وبلاگ فرهاد مرتضی پور

Farhad Mortezapour's Blog

LightSwitch چیست؟

Microsoft Visual Studio LightSwitch به شما کمک می کند تا نیاز های تجاری ویژه تان را با ساختن نرم افزار های تجاری با کیفیت حرفه ای و در سریعترین زمان و صرف نظر از مهارت های برنامه نویسیتان حل کنید. LightSwitch بتازگی وارد خانواده Visual Studio گردیده است. Visual Studio LightSwitch برای ساده سازی و کوتاه سازی توسعه نرم افزار های تجاری forms-over-data طراحی شده است.



بیشتر نرم افزار های تجاری کد های زیادی دارند که به عملیات ایجاد ، خواندن ، بروزآوری و حذف عناصر اختصاص دارد. بطور مثال در این نوع از نرم افزار ها مقدار زیادی از زمان به کار های زیر تلف می شود :

  • نوشتن کد برای کار کردن با منبع داده یا data source
  • ایجاد واسط کاربری
  • نوشتن کد برای تعیین منطق تجاری یا business logic

با LightSwitch شما می توانید بدون نیاز به نوشتن کد با پایگاه های داده که بصورت خودکار ایجاد شده یا به یک منبع داده موجود اشاره دارند کار کنید. برای کمک به رابط کاربری ، LightSwitch صفحاتی را فراهم می کند که مبتنی بر قالب های از پیش تعریف شده هستند و بصورت خودکار داده ها را نشان می دهد و شما بطور ساده تعیین می کنید کدام عناصر را می خواهید تا نشان داده شوند.


در رابطه با منطق تجاری ، ارزیابی و معتبر سازی ساده ای مثل فیلد های مورد نیاز و حداقل مقادیر عددی می تواند با کنترل از قسمت طراحی انجام گیرد. LightSwitch همچنین به برنامه نویسان امکان نوشتن کد های پیچیده منطق تجاری برای سناریو های گوناگون مثل ذخیراه تغییرات در منبع داده یا انجام عملیات اجازه دادن یا authorization را می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد