وبلاگ فرهاد مرتضی پور

Farhad Mortezapour's Blog

وبلاگ فرهاد مرتضی پور

Farhad Mortezapour's Blog

عشق 2 حرفی

همیشه خسته از روزای برفی
عشق پریشون شده ی دو حرفی
گفته بودم اگه دلت گرفتست
کنج دلم جا واسه ی دلت هست
شاید دلت خواست و پاهات نیومد
یا شایدم دلت باهات نیومد
هرچی که بود بذار که گفته باشم
هر جا که هست دلت منم باهاشم
گم شده ی دو حرفی
خسته ی روز برفی
گفته باشم هنوزم اگه دلت گرفتست
بیا که کنج قلبم جا واسه ی دلت هست
حالا که تقویم من زمستوناش زیاده
تو کوچه های سردش همیشه برف و باده
نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی 1384/11/20 ساعت 21:09 http://llvll.blogfa.com

بابا عاشق

فرهاد خان سلام

لینک شما اضافه شد
از تاخیر عر خواهی میکنم.
از مطلبتان در انجمنها ممنونم مطلب کامل را سایت خودتان برداشتم و اصلاح کردم.
بی زحمت شما هم لینک بنده و هرکدام از سایتهای بنده را اضافه فرمایید.
هادیران سیستم www.Hadiran.ir
انجمنهای فارسی هادیران www.forums.hadiran.ir
چت روم هادیران www.chat.hadiran.ir
اخبار الکترونیکی مرند www.maran4news.blogfa.com
حسن ۲۰۰۶ www.hasan2006.blogfa.com
اخبار شهرستان مرند www.marandnews.blogfa.com

[ بدون نام ] 1384/12/21 ساعت 14:25

بابا محسن جاوشی . پایتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد